195 tysięcy rachunków maklerskich w mBanku

Już 195 tys. Klientów może inwestować na giełdzie za pośrednictwem mBanku. Dzięki ich inwestycjom, bank osiągnął 19-proc. udział w puli wszystkich zapisów w ramach niedawno zakończonej oferty publicznej.

Podczas najgłośniejszych debiutów giełdowych w ubiegłym i obecnym roku, rachunek maklerski w mBanku otworzyło 22,3 tys. inwestorów. Dzięki temu bank prowadzi obecnie 195 tysięcy rachunków maklerskich, dostępnych w ramach usługi eMAKLER.

Akcjami Banku Gospodarki Żywnościowej, którego oferta publiczna właśnie się zakończyła, zainteresowani byli jednak przede wszystkim Klienci mBanku posiadający już wcześniej rejestr inwestycyjny oraz biorący udział w poprzednich prywatyzacjach. Łącznie, Klienci korzystający z usługi eMAKLER, złożyli 14,5 tys. zapisów na akcje BGŻ, co dało mBankowi 19-procentowy udział w puli wszystkich zapisów. 

Coraz więcej Klientów inwestuje w papiery wartościowe dostępne w ramach ofert publicznych. Skorzystanie z okazji prywatyzacyjnych to dobry początek nauki inwestowania, ponieważ w większości wypadków są to oferty obarczone niższym ryzykiem - mówi Zbigniew Trzeciak, makler odpowiedzialny za usługę maklerską w mBanku.

eMAKLER to usługa mBanku, dzięki której w wygodny sposób można kupować i sprzedawać akcje, obligacje i inne papiery wartościowe notowane na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Bank zapewnia bezpośrednie połączenie w czasie rzeczywistym bezpłatnego eKONTA z rachunkiem inwestycyjnym, prowadzonym w Domu Inwestycyjnym BRE Banku SA, dzięki czemu na giełdzie  można inwestować bezpośrednio z rachunku.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).